مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-16سياسي

«پیام حضور» و «آوای حضور» در رادیو پیچید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در جمعه 28 خرداد بیان کرد: - پیام حضور ویژه برنامه شبکه رادیویی پیام و آوای حضور ویژه برنامه رادیو آوا در روز برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در جمعه 28 خرداد بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای حل مشکلات داخلی و بین المللی از اهمیت بالایی برخوردار است و برگزاری پرشور انتخابات و حضور همگانی مردم تضمین کننده امنیت کشور خواهد بود.

وی ادامه داد: رادیو پیام و رادیو آوا به عنوان دو رسانه شنیداری مقبول و پرطرفدار جامعه با تولید و پخش ویژه برنامه های انتخاباتی با هدف برگزاری انتخابات با شکوه از هموطنان دعوت به مشارکت حداکثری می کند.

این مدیر رادیو با اشاره به راه اندازی دو ویژه برنامه انتخاباتی تصریح کرد: در همین راستا رادیو پیام با ویژه برنامه پیام حضور در روز برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا های اسلامی شهر و روستا و دومین انتخابات میان دوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت زنده از ساعت 6 صبح روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پیام حضور» و «آوای حضور» در رادیو پیچید

«پیام حضور» و «آوای حضور» در رادیو پیچید