مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-15سياسي

زمینه ساز مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را در جامعه باشیم


رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در گیلان انتخابات 1400 را پیچیده ترین انتخابات بعد از انقلاب به عنوان کرد و گفت: برای ایجاد تحول و پیشرفت نیازمند تفکر انقلابی و رویکرد جهادی در قوه مجریه هستیم لذا آینده ما به انتخاب امروز بستگی دارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت محمد دوستار ظهر امروز در جمع به آن باید پایدار بوده و الگوی تمام عیار برای جهان باشد اما رقابت های کاذب، تخریب و شایعه ایجاد شایعات شرایط انتخابات امروز را پیچیده کرده است.

دوستار با اشاره به نقش دانشگاهیان در ایجاد افزایش آگاهی در میان مردم گفت: مردم به دانشگاهیان مراجعه می کنند بنابراین دانشگاهیان صحبت های اساتید دانشگاه ها و تحلیل دانشجوها برای تعیین شرایط نقشه حائز اهمیتی دارد.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد تحول و پیشرفت در کشور به عنوان خواسته به حق مردم تصریح کرد: برای ایجاد تحول و پیشرفت نیازمند تفکر انقلابی و رویکرد جهادی در قوه مجریه هستیم اگر می خواهیم آرمان های امام و شهدا و منویات رهبری تحقق پیدا کند، همگان باید در انتخابات شرکت و برای افزایش مشارکت تلاش کنیم تا تفکر انقلابی درصحنه اجرایی کشور نقش آفرین باشد.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رییسی در گیلان با بیان اینکه آینده ما به انتخاب امروز بستگی دارد، افزود: دانشگاهیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه ساز مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را در جامعه باشیم

زمینه ساز مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را در جامعه باشیم