مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-15فرهنگي

برگزیدگان نخستین جشنواره منطقه ای فیلم های 100 ثانیه ای آب و انرژی معرفی شدند


اختتامیه نخستین جشنواره منطقه ای فیلم های 100 ثانیه ای آب و انرژی با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو برای معرفی و تقدیر از آثار برگزیدگان برگزار شد.

- ، مراسم اختتامیه نخستین جشنواره منطقه ای فیلم های 100 ثانیه ای آب و انرژی امروز دوشنبه 24 خردادماه جاری با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو برای معرفی و تقدیر از آثار برگزیده این جشنواره در ساختمان حوزه ستادی وزارت نیرو برگزار می شود.

شرکت کنندگان این جشنواره در سه بخش داستانی، مستند، انیمیشن به رقابت پرداختند و در نهایت 150 اثر در بخش داستانی، 56 اثر در بخش مستند و 46 اثر در بخش انیمیشن به دبیرخانه ی این جشنواره ارسال شد.

داوری این جشنواره را داوران برجسته ملی و بین المللی کشور مهرداد اسکویی، دکتر احمد الستی و بهرام عظیمی بر عهده داشتند که طی داوری دقیق برگزیدگان خود را اعلام کردند.

در بخش داستانی، فاطمه نوفلی با فیلم کیف پول، احمد وحید امید از کشور افغانستان با فیلم ماهیگیر و کیارش اردشیر پور با فیلم آخرین جرعه حایز رتبه های اول تا سوم شدند.

حامد نوبری و اصغربشارتی با قرمز کوچک – آبی بزرگ ازجزیره قشم تقدیر ویژه و محمد مهدی احمدی با فیلم زنگ بی صدا و علیرضا سلمانپوربا فیلم اینام شایسته تقدیر معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان نخستین جشنواره منطقه ای فیلم های 100 ثانیه ای آب و انرژی معرفی شدند

برگزیدگان نخستین جشنواره منطقه ای فیلم های 100 ثانیه ای آب و انرژی معرفی شدند