مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-15بين الملل

500 میلیون دینار جایزه برای افشای جاسوسان موساد و سیا در عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، این تشکیلات در بیانیه ای آورده است: پاداش برای هر کسی از جمله دستگاه های امنیتی و خارجی های مقیم در نظر گرفته شده است که اطلاعاتی درباره افسران سازمان جاسوسی آمریکا، - گروه های مقاومت عراقی (فصائل المقاومه العراقیه) جایزه ای 250 تا 500 میلیون دیناری در قبال دریافت اطلاعاتی از جاسوسان سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) و رژیم صهیونیستی (موساد) در نظر گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، این تشکیلات در بیانیه ای آورده است: پاداش برای هر کسی از جمله دستگاه های امنیتی و خارجی های مقیم در نظر گرفته شده است که اطلاعاتی درباره افسران سازمان جاسوسی آمریکا، موساد اسراییلی و دستگاه های اطلاعاتی آمریکا در عراق ارائه دهد.

این بیانیه تشریح می کند که جایزه از مبلغ 250 میلیون دینار عراقی تا 500 میلیون بر حسب درجه و جایگاه افسر جاسوس افشا شده پرداخت و اطلاعات، صرفا با ایمیل دریافت می شود.

1450 دینار عراق معادل یک دلار آمریکا است.

این اقدام گروه های مقاومت در حالی است که پیش تر، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن بیش از 3 میلیون دلار پاداش برای اطلاعات در مورد حملات علیه آمریکایی ها در عراق تعیین کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 میلیون دینار جایزه برای افشای جاسوسان موساد و سیا در عراق

500 میلیون دینار جایزه برای افشای جاسوسان موساد و سیا در عراق