مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-15فرهنگي

یک شاعر گواهینامه درجه یک هنری گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اعطای گواهینامه درجه یک هنری در رشته شعر با حضور ایوب دهقانکار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، - گواهینامه درجه یک هنری در رشته شعر به مرتضی امیری اسفندقه اعطا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اعطای گواهینامه درجه یک هنری در رشته شعر با حضور ایوب دهقانکار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی بخشی زاده معاون صدای جمهوری اسلامی ایران و مدیران شبکه های رادیویی و همچنین تعدادی از شاعران در ساختمان شهدای رادیو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این مراسم گواهینامه درجه یک هنری در رشته شعر به مرتضی امیری اسفندقه رسید؛ این شاعر برجسته بابت سروده های خود، نامزد یا برنده جایزه هایی، چون کتاب سال، قلم زرین و کتاب فصل شده است.

دهقانکار در این مراسم با بیان اینکه برای بنده باعث افتخار و مسرت و خوشبختی است که در جمع وزین و فرهیخته ای همچون این جمع باشم، اظهار داشت: در عین مسرت و خوش وقتی، برای بنده ثقیل است از شعر و ادب سخن بگویم، زیرا که سطح وزانت و ادبیت محفل بسیار بالاست، لذا قصد اساعه و اطاله کلام ندارم فقط به حکم اینکه مأمورم و معذور در حد چند جمله در خدمت عزیزان خواهم بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شاعر گواهینامه درجه یک هنری گرفت

یک شاعر گواهینامه درجه یک هنری گرفت