مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-14سياسي

مشکلات و کمبودهای هلال احمر استان بوشهر رفع شود


رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات و کمبودهای هلال احمر استان بوشهر رفع شود.

- ، عبدالکریم جمیری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه های مختلف دارای جایگاه و ظرفیت خوبی است و باید به صورت ویژه و خاص به این ظرفیت ها نگاه شود.

وی با اشاره به افزایش وقوع حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله در استان بوشهر طی سال های اخیر و لزوم پاسخگویی سریع به نیازمندی های آسیب دیدگان، خاطرنشان کرد: اعتبارات مالی و زیرساخت های امدادی هلال احمر استان دچار نقصان و کمبود شده است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار خود با رییس جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: برای رفع مشکلات و کمبودهای هلال احمر استان و تأمین اقلام اولیه امدادی به منظور خدمت رسانی بهتر به موکلین و آمادگی برای شرایط اضطراری مذاکراتی را داشتیم.

وی اضافه کرد: با پیگیری هایی که در دوره قبلی وکالت مردم استان در مجلس به عمل آمد مجوز احداث داروخانه جمعیت هلال احمر مرکز استان صادر شد و این داروخانه در سال 93 با موافقت کمیسیون ماده 20 دانشگاه علوم پزشکی بوشهر راه اندازی شد.

رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر ادامه داد: با رایزنی های صورت گرفته امسال مجوز کمیسیون ماده 20 سازمان غذا و داروی کشور نیز برای این دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات و کمبودهای هلال احمر استان بوشهر رفع شود

مشکلات و کمبودهای هلال احمر استان بوشهر رفع شود