مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 12:202021-06-14سياسي

فساد و رانت مانع توسعه کشور است


متاسفانه رانت و فساد نمی گذارد تا کشور به جایگاه خود برسد و توسعه یابد.

- ، محسن مهرعلیزاده ظهر دوشنبه در برنامه تبلیغاتی خود از سیمای مرکز گلستان، با تاکید بر این که کشور ما در موقعیت تاریخی خاصی قرار گرفته است اظهار کرد: امروز مردم در مسیر انتخابی قرار گرفته اند که با تکیه بر تجربیات گذشته راهی برای برون رفت کشور از مشکلات بیابند و خدمتگذاری را برای بستر کار بیابند که تمام مشکلات را برطرف کند.

وی مشکلات معیشتی، تنگدستی، فقر، بیکاری، فاصله زیادی اجتماعی بین اقشار جامعه، افزایش سطح خط فقر و رسیدن خط فقر به 70 درصد جامعه و کشمکش های سیاسی را از مشکلات جدی کشور برشمرد.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: متأسفانه برخی در کشور اختلاس، دزدی، فساد و دست درازی به بیت المال و تحمیل زندگی سخت به مردم را در رویه اجرایی خود برگزیده اند و چنان رویه سختی را برای مردم به ارمغان آورده اند که امیدشان به آینده کم شده است.

وی با بیان این که اقدامات برخی مسئولان که باید اسم نامسئول را برای آنها انتخاب کرد کشور را دچار بحران کرده، گفت: کسانی که به دنبال روش های ناصحیح رفتند، میز و کرسی خریدند و امضا خریدند و فروختند، کشور را به جایی رساندند که به جای تبدیل شدن به قوی ترین کشور منطقه، با مشکلات عدیده رو به رو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد و رانت مانع توسعه کشور است

فساد و رانت مانع توسعه کشور است