مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-14سياسي

رائفی پور در شبکه المیادین: رقابت انتخاباتی بین جریان انقلابی و غربگراست


یک پژوهشگر سرشناس مسائل سیاسی و راهبردی با حضور در ویژه برنامه انتخاباتی شبکه المیادین برای انتخابات ایران تأکید کرد که رقابت انتخاباتی از اصولگرا و اصلاح طلب عبور کرده و اکنون میان انقلابِی ها و غربگراهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه خبری المیادین که روز گذشته میزبان مناظره عباس عبدی و سید حسین نقوی حسینی بود (علی لاریجانی اشاره می کند که ریشه اش را اصولگرا می دانند اما با دولت روحانی که به غرب متمایل بود، همسو بود و در همین چارچوب نامزد انتخابات شد و مقابل نامزدان اصولگرا قرار داشت.

  رائفی پور در پاسخ به سوال مجری برنامه که آنچه اشاره کردید نکته مهمی است که نه اصولگرایی نه اصلاح طلبی و منظور از جریان انقلابی چیست توضیح داد، ببینید ما از زمانی که انقلاب کردیم مبانی و اصولی در سیاست خارجه داشتیم یا در حوزه دشمن شناسی می گفتیم با اسراییل به خاطر ظلم و جنگ با اهل سنت و با نظام وقت در آفریقای جنوبی به خاطر آپارتاید قطع رابطه کردیم، در حالیکه هیچکدام از این دو کشور با شیعیان نمی جنگیدند اما با آمریکا و اروپا رابطه داشتیم.

یا مثلا ما با عراق هشت سال جنگیدیم و با سرنگونی صدام، الان  ایران و عراق دو کشور دوست هستند، چون ما برای دشمنی مان مبنا داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رائفی پور در شبکه المیادین: رقابت انتخاباتی بین جریان انقلابی و غربگراست

رائفی پور در شبکه المیادین: رقابت انتخاباتی بین جریان انقلابی و غربگراست