مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 11:052021-06-14سياسي

چرا در مناظرات تلویزیونی خدمات 40 ساله انقلاب بازگو نشد؟


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از سوالات بنده از کاندیداهای ریاست جمهوری این است که چرا در مناظرات تلویزیونی خدمات 40 ساله انقلاب بازگو نشد؟چرا باید برای اثبات برنامه های خود، - ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از سوالات بنده از کاندیداهای ریاست جمهوری این است که چرا در مناظرات تلویزیونی خدمات 40 ساله انقلاب بازگو نشد؟چرا باید برای اثبات برنامه های خود، خدمات نظام به مردم را نادیده گرفته و سیاه نمایی کنیم.

حجت الاسلام احد آزادیخواه دوشنبه 24 خردادماه در جلسه شورای تأمین شهرستان ملایر با خبرنگاران، با بیان اینکه اهمیت کار رسانه صرفاً در حوزه رسانه نیست، اظهار کرد: یک تیتر خبری، می تواند از نظر اجتماعی، امنیتی، اقتصادی و .

یک شهر را تحت تأثیر قرار دهد و ایجاد بسیاری از جریان ها و مرزبندی های سیاسی از تیتر روزنامه ها و خبرگزاری ها آغاز شده است.

وی ادامه داد: حساسیت کار خبرنگار در این است که می تواند با یک جمله بندی درست کشور را از آشوب نجات دهد و یا با یک بهم ریختگی عنوان، کشور را به آشوب بکشاند.

آزادیخواه حس کنجکاوی شهروندان ملایری را فرصتی مناسب برای اهالی رسانه دانست و افزود: خوشبختانه شبکه اطلاع رسانی شهرستان ملایر یک تیم بسیار هماهنگ است و اعضای شورای تأمین به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا در مناظرات تلویزیونی خدمات 40 ساله انقلاب بازگو نشد؟

چرا در مناظرات تلویزیونی خدمات 40 ساله انقلاب بازگو نشد؟