مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-14سياسي

دو ناو بومی به نیروی دریایی ارتش ملحق شدند + فیلم


با فرمان رییس جمهور در هفتاد و دومین پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید ؛ ناوشکن دنا و ناو مین شکار بومی شاهین رونمایی و به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ملحق شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ناوشکن پیشرفته دنا و ناو مین شکار بومی شاهین با فرمان رییس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس رونمایی و به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ملحق شدند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، رییس جمهور روز دوشنبه در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در هفتاد و دومین هفته پویش ملی تدبیر و امید برای جهش تولید، فرمان رونمایی و الحاق ناوشکن پیشرفته دنا و ناو مین شکار بومی شاهین را به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران صادر کرد.

رییس جمهور قبل از صدور فرمان الحاق ناوشکن دنا به نیروی دریایی ارتش،اظهار داشت: برای همه ما، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همه نیروهای مسلح روز بسیار خوبی است که صنایع دفاع کشور ظرف 8 سال یک ناوشکن بسیار مهم را از آغاز تا پایان به دست متخصصین خودش تکمیل و آماده بهره برداری می کند و از امروز این ناوشکن آماده است انواع مأموریت هایش را انجام دهد.

دکتر روحانی افزود: از تلاش های پیگیر نیروهای مسلح برای خوداتکایی و خودکفایی بسیار خوشحال هستیم و محصول امروز نشانه ای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو ناو بومی به نیروی دریایی ارتش ملحق شدند + فیلم

دو ناو بومی به نیروی دریایی ارتش ملحق شدند + فیلم