مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 08:352021-06-14سياسي

مدیرکل جدید پزشکی قانونی خراسان جنوبی معرفی شد


محمد علی توکلی به عنوان مدیرکل جدید پزشکی قانونی خراسان جنوبی معرفی شد.

- ، سید امیر حسین مهدوی معاون آموزشی و پژوهشی پزشکی قانونی کشور صبح دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی اظهار کرد: تمام هدف ما حرکت در مسیر نهضت خدمت رسانی به مردم در قوه قضاییه و دستگاه های زیرمجموعه آن است.

وی با بیان اینکه نسبت به تجهیز امکانات آزمایشگاه پزشکی قانونی خراسان جنوبی بسیار خرسند هستیم، بیان کرد: اما از جنبه دیگر شرمنده مردم شهرستان هایی هستم که در آنجا پزشکی قانونی وجود ندارد.

مهدوی با بیان اینکه تجهیزات آزمایشگاه پزشکی قانونی بیرجند از نظر کیفیت تفاوتی با کیفیت تجهیزات آزمایشگاه های شهرهای بزرگ ندارد، ادامه داد: متأسفانه به دلایلی چون دستمزد پایین برخی از پزشکان تمایل به همکاری با پزشکی قانونی ندارند و از این نظر ما با مسائلی رو به رو هستیم.

وی با تأکید بر اینکه نیروی انسانی پزشکی قانونی خراسان جنوبی باید تقویت شود، گفت: در زمینه آموزش و پژوهش نیز ذیل برنامه تحولی قوه قضاییه این برنامه های پژوهشی و آموزشی پزشکی قانونی باید کاربردی باشد تا خدمات کارشناسی را ارتقاء ببخشد.

معاون آموزشی و پژوهشی پزشکی قانونی خراسان جنوبی اظهارکرد: از جنبه آموزشی نیز باید کار را به سمتی ببریم که جامعه پزشکی ما با آگاهی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل جدید پزشکی قانونی خراسان جنوبی معرفی شد

مدیرکل جدید پزشکی قانونی خراسان جنوبی معرفی شد