مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-14سياسي

نیروی دریایی مقتدر ارتش ایران عرصه را به استکبار تنگ کرده است


اکنون نیروی دریایی مقتدر ارتش ایران عرصه را به قدرتهای جهانی و استکبار تنگ کرده است و ما به هیچ وجه حضور بیگانگان را در نزدیکی آب های ایران تحمل نمی کنیم.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اکنون نیروی دریایی مقتدر ارتش ایران عرصه را به قدرتهای جهانی و استکبار تنگ کرده است و ما به هیچ وجه حضور بیگانگان را در نزدیکی آب های ایران تحمل نمی کنیم.

امیر دریا دار خانزادی صبح امروز(24 خردادماه) در مراسم ناوشکن دنا و مین شکار شاهین به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، افزود: ناوشکن دنا آرایه دفاعی پیچیده حاصل سال ها انباشت دانش، تجربه ،زیرساخت و فناوری های داخل و اراده فرزندان ایران اسلامی است و آماده است عازم ماموریت محوله در اقیانوس ها و دریاهای آزاد در خلیج عدن، تنگه باب المندب و دریای سرخ گردد.

وی تصریح کرد: این مجاهدت خاموش و جریان پیوسته تولید تجهیزات داخلی در دهه های متوالی در کارخانجات نیروی دریای و یر فشارهای مختلف آغاز شده است و بیشتر تجهیزات قدیمی با تکیه بر توان بومی تعمیر، تجهیز و با فناورهای نو جایگزین شده اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: این توفیق بزرگ با هدایت های دهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به برکت همگرایی های ملی و اعتماد به اصل ما می توانیم حاصل شده است و آینده روشنی از ایران ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی مقتدر ارتش ایران عرصه را به استکبار تنگ کرده است

نیروی دریایی مقتدر ارتش ایران عرصه را به استکبار تنگ کرده است