مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 06:402021-06-14بين الملل

نتانیاهو: به زودی بازمی گردم/ بخاطر رفتن من در ایران جشن گرفته اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از جروزالیم پست، بنیامن نتانیاهو در واکنش به رای اعتماد کنیست به کابینه جدید رژیم صهیونیستی گفت: - نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی در اظهاراتی که بیانگر خشم او از پایان دوران قدرتش بود با اشاره به روی کار آمدن کابینه جدید در این رژیم گفت: در ایران جشن گرفته اند، اما من به زودی بازمی گردم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از جروزالیم پست، بنیامن نتانیاهو در واکنش به رای اعتماد کنیست به کابینه جدید رژیم صهیونیستی گفت: امروز در ایران با دیدن کابینه ضعیف و سازشگری که در اسراییل به روی کار آمده است و نخواهد توانست مانند من در برابر آمریکا و جامعه بین المللی بایستد، جشن گرفته اند.

نتانیاهو به شدت به ائتلاف بنت- لاپید حمله کرد و مدعی شد که دولت جو بایدن از او خواسته بود که اختلافات بر سر ایران و بازگشت احتمالی آمریکا به برجام را پشت در های بسته مطرح کند و از آشکار کردن آن خودداری نماید، اما وی به آن ها پاسخ داد که هرگز این کار را نخواهد کرد و مخالفت او کماکان علنی خواهد بود.

وی در ادامه ادعا های خشم آلود خود گفت: من یک خبر بد برای ایران دارم و آن اینکه اسراییل هرگز به شما اجازه نخواهد داد برنامه های خود را عملی کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: به زودی بازمی گردم/ بخاطر رفتن من در ایران جشن گرفته اند

نتانیاهو: به زودی بازمی گردم/ بخاطر رفتن من در ایران جشن گرفته اند