مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-14سياسي

راه حل مشکلات جامعه انتخاب رییس جمهور انقلابی است


امام جمعه خورزوق به دغدغه ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: راه حل این مشکلات انتخاب رییس جمهوری انقلابی و جهادی دانست تا مردم را از این شرایط نجات دهد.

- با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی اظهار داشت: هر کس در نظام جمهوری اسلامی داعیه عهده دار شدن مسئولیتی است، باید به دنبال رفع اشکالات و مشکلات موجود کشور باشد.

ریاست جمهور آینده با هدف مقابله با فساد به میدان بیاید وی افزود: سید الشهدا زمانی که قصد تشکیل حکومت را داشتند، بحث اصلاح در امت جدشان را به عنوان داعیه اصلی مطرح کردند و فرمودند که انگیزه من فساد انگیزی و ظلم و ستم به دیگری و برتری جویی نیست، امروز نیز نامزدها باید با همین نگاه در انتخابات حضور داشته باشند و به مقابله به فساد برخیزند.

امام جمعه خورزوق، رعایت اخلاق را دومین خواسته مردم از رییس جمهور آینده برشمرد و ابراز داشت: در دین مبین اسلام رعایت اخلاق به عنوان یکی از سه رکن دین داری شناخته شده و باید مورد توجه خاص قرار بگیرد.

بداخلاقی ها و تخریب دیگران می تواند موجب یأس مردم از نظام اسلامی شود؛ اظهار نظرهایی غیرواقعی موجب می شود مردم به نظام اسلامی بدبین شوند؛ بنابراین نامزدهای ریاست جمهوری برای حفظ نظام و انقلاب از این گونه سخنان بیهود دوری کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل مشکلات جامعه انتخاب رییس جمهور انقلابی است

راه حل مشکلات جامعه انتخاب رییس جمهور انقلابی است