مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-14دانش

افزایش کیفیت محصولات آبی در مجتمع کشاورزی و دامپروری دانشگاه آزاد کرمانشاه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، افشین غنی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد کرمانشاه درباره فعالیت های تولیدی موفق مجتمع کشاورزی و دامپروری در این دانشگاه گفت: - معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد کرمانشاه گفت: افزایش سطح زیر کشت محصولات آبی از برنامه های آینده حوزه کشاورزی مجتمع کشاورزی و دامپروری واحد کرمانشاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، افشین غنی زاده معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد کرمانشاه درباره فعالیت های تولیدی موفق مجتمع کشاورزی و دامپروری در این دانشگاه گفت: تلاش برای توسعه کشاورزی و دامداری در این واحد دانشگاهی و کسب درآمد های مناسب غیرشهریه ای از مهم ترین برنامه های سال پیش رو است.

غنی زاده در خصوص درآمد های مجتمع کشاورزی دامپروری دانشگاه آزاد کرمانشاه، افزود: درآمدزایی این مجتمع در سال جاری موفقیت آمیز بوده و در تلاش برای گسترش کشاورزی، دامپروری و باغداری در این مجتمع و کسب درآمد بیشتر از محل آن هستیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد کرمانشاه توضیح داد: سال جاری از حدود 6 هکتار زمین آبی زیر کشت جو پاییزه با نژاد بذر اصلاح شده 30 تن محصول برداشت کردیم و از 22 هکتار مزارع دیمی جو نیز با وجود تنش بارندگی در سال جاری 33 تن محصول برداشت شد که ارزش مالی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کیفیت محصولات آبی در مجتمع کشاورزی و دامپروری دانشگاه آزاد کرمانشاه

افزایش کیفیت محصولات آبی در مجتمع کشاورزی و دامپروری دانشگاه آزاد کرمانشاه