مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-14پزشكي

کمیاب ترین گروه خونی در کشور


سخنگوی سازمان انتقال خون ایران با اشاره به شعار امسال روز جهانی اهداکنندگان خون مبنی بر «اهدای خون تو، تداوم تپش قلب جهان»، گفت: سالانه در کشور 2.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر بشیر حاجی بیگی در گفت وگو با ایسنا، افزود: 14 ژوئن مصادف با 24 خرداد ماه هر سال به نام روز جهانی اهداکننده خون نام گذاری شده و شعار امسال این روز هم اهدای خون تو، تداوم تپش قلب جهان انتحاب شده است.

وی با بیان اینکه این شعار بر نقش کلیدی اهداکنندگان خون در ارتقاء سلامت جهان و نجات جان انسان ها تاکید دارد، گفت: بر این اساس این شعار از همه مردم در هر نقطه از این جهان درخواست می کند که به طور مستمر خون اهدا کنند.

تمرکز کمپین امسال بر نقش جوانان در تضمین خون سالم و کافی است.

وی با اشاره به اهداف کمپین روز اهداکنندگان خون در سال جاری، اظهار کرد: یکی از اهداف این کمپین تقدیر از اهداکنندگان خون و افزایش آگاهی های عمومی در خصوص نیاز به اهدای خون مستمر و داوطلبانه است.

همچنین ارتقاء ارزش های اجتماعی اهدای خون و نقش آن در اتحاد و همبستگی اجتماعی، تشویق جوانان به اهدای خون در فراخوان های بشر دوستانه و الهام بخشیدن به دیگران برای شرکت در این فراخوان ها و استفاده از پتانسیل جوانان در ارتقاء سلامت از دیگر اهداف این کمپین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیاب ترین گروه خونی در کشور

کمیاب ترین گروه خونی در کشور