مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-14سياسي

مافیای اقتصادی، شریک دزد و رفیق قافله دولت ها


رواج واردات، قاچاق، دلالی و واسطه گری را باید مهم ترین مانع تولید ملی دانست و برنامه واقعی و مشخص نامزدهای ریاست جمهوری را برای حل هر کدام از اینها مطالبه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کیهان نوشت: معضلات اقتصادی، از یک دهه پیش، تبدیل به ابرمسئله مردم و جامعه ایران شده است.

حسن روحانی با وعده حل همین مشکلات در سال 92 رای مردم را تصاحب کرد و سال 96 هم، مردم مجدداً برای تکمیل راه ناتمامش، به او اعتماد کردند.

فارغ از وعده های روحانی در انتخابات 92، او در انتخابات 96 هم می گفت: به مردم قول می دهم که در دولت دوازدهم فقر مطلق در ایران برای همیشه رخت بر بندد.

و مدعی بود با همین دکتر ظریف، بقیه تحریم ها را برمی داریم! حالا در سال 1400 اما ظاهراً هیچکس دوست ندارد وضعیت فعلی تولید، تحریم و اقتصاد را گردن بگیرد و بساط بهانه گیری های رنگارنگ برای فرار از پذیرش مسئولیت حرف های پیشین، بیش از هر چیز دیگری داغ است.

حسن روحانی طی سه سال اخیر بارها و بارها سعی کرده است هماهنگ با سایر اعضای دولتش در کنار رسانه های اصلاح طلب، مسئولیت تمام نابسامانی ها و بی تدبیری های خود و دوستانش در حوزه اقتصاد را به گردن ترامپ بیندازد! این در حالی است که ترامپ پیش از انتخابات سال 96، به کاخ سفید راه یافته بود و وعده های دولت در زمینه اقتصاد و غیره، با علم به وجود ترامپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مافیای اقتصادی، شریک دزد و رفیق قافله دولت ها

مافیای اقتصادی، شریک دزد و رفیق قافله دولت ها