مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 04:002021-06-14سياسي

حضور پرشور در انتخابات هدف اصلی احزاب سیاسی است


رییس ستاد انتخاباتی تشکل های انقلابی آیت الله رییسی در فارس گفت: هدف نهایی احزاب سیاسی حضور پرشور مردم.

در انتخابات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین رستمی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با اشاره به رویکرد و استراتژی تعریف شده در این ستاد برای بهره مندی بیشتر از فرصت ها گفت: هدف و اولویت اساسی برنامه های این ستاد، مبتنی بر بسترسازی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های برای انتخاب کاندیدای اصلح است.

رییس ستاد انتخاباتی تشکل های انقلابی آیت الله رییسی در فارس افزود: شناسایی مخاطبان، ایجاد ساختار اتاق فکر، دسته بندی اجتماعی جامعه هدف، رعایت اصول اخلاقی و توجه به قوانین انتخاباتی در دستور کار این ستاد بوده و بر همین مبنا در هماهنگی کامل با ستاد مرکز و شورای راهبردی استان و ستاد مرکزی انتخابات آیت الله رییسی در فارس هستیم.

او ادامه داد: ستادهای شهرستانی نیز به صورت کامل تحت نظارت ستاد استانی قرار داشته و تیمی قوی متشکل از نیروهای ارزشی انقلابی با تمام توان در زمینه مشارکت حداکثری و پیروزی آیت الله رییسی تلاش می کند.

رییس ستاد تشکل های انقلابی انتخابات رییسی در فارس خاطرنشان کرد: در این ستاد افراد به دنبال گرفتن حکم نیستند بلکه تنها هدف تشویق و ترغیب مردم به حضور در پای صندوق های رأی برای آشنایی بیشتر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور در انتخابات هدف اصلی احزاب سیاسی است

حضور پرشور در انتخابات هدف اصلی احزاب سیاسی است