مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 03:352021-06-14پزشكي

تعبیر وارونه یک رؤیا


رزیدنت یک نیروی کار بی جیره و مواجب نیست، رزیدنت پزشکی است که صبح تا شب برای سیستم بهداشت و درمان کار و درآمدزایی می کند.

او حق دارد از درآمدی که بیمارستان کسب می کند سهمی متناسب با تلاش خود داشته باشد، - گذشته سخت، حال بد و آینده نامعلوم پیش روی رزیدنت های پزشکی؛ تعبیر وارونه یک رؤیا ایسنا/اصفهان رزیدنت یک نیروی کار بی جیره و مواجب نیست، رزیدنت پزشکی است که صبح تا شب برای سیستم بهداشت و درمان کار و درآمدزایی می کند.

او حق دارد از درآمدی که بیمارستان کسب می کند سهمی متناسب با تلاش خود داشته باشد، حق دارد آموزش درست و اصولی ببیند، حق دارد زمانی برای مطالعه و استراحت داشته باشد، حق دارد شأن و کرامت انسانی اش حفظ شود.

پس از هفت سال تحصیل در رشته پزشکی، پزشکان جوانی که حالا به عنوان پزشک عمومی شناخته می شوند می توانند در صورت موفقیت در آزمون ورودی، وارد یک دوره عملی و تکمیلی به نام رزیدنتی شوند که تقریباً چهار سال طول می کشد تا پس از اتمام این دوره به عنوان متخصص به کار خود ادامه دهند.

برخلاف تصور رؤیایی از رشته پزشکی و پوشیدن روپوش سفید و درخشان، دوره رزیدنتی تبدیل به کابوسی برای بسیاری از پزشکانی شده که زیر بار مشکلات و مسائل جسمی، روحی و مالی، عطای تخصص را به لقایش بخشیده و در بهترین حالت از گرفتن تخصص انصراف می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعبیر وارونه یک رؤیا

تعبیر وارونه یک رؤیا