مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 16:502021-06-13سياسي

رضایی: در دولت اقدام و تحول، ایران به کارگاه بزرگ اقتصادی تبدیل می شود


همان طور که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همه مردم و اقوام وارد صحنه شدند، در دولت اقدام و تحول نیز همه مردم وارد صحنه می شوند و تمام ایران به کارگاه های بزرگ اقتصادی تبدیل خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان محسن رضایی گفت: همان طور که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همه مردم و اقوام وارد صحنه شدند، در دولت اقدام و تحول نیز همه مردم وارد صحنه می شوند و تمام ایران به کارگاه های بزرگ اقتصادی تبدیل خواهد شد.

محسن رضایی امروز (23 خردادماه) در گفت وگوی تلویزیونی با مردم خوزستان اظهار کرد: سرزمین ایران بهترین قطعه عالم است؛ چشم اندازهای بدیع و اقلیم های متنوع و پوشش گیاهی و چهار فصل همیشه پربازده آن، طبیعتی به وجود آورده که گویی جهان کوچکی در ایران ما شکل گرفته است و از همه قاره های عالم قطعه ای در ایران وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ایران سرزمین اقوام، قبیله های سرشار از غرور، رویاهای مالامال از پاکی و شور و مردم پاک نهاد به زلالی چشمه های جوشان عالم است.

هر صدفی را از گوهرش می توان شناخت.

ایران را با ایران باید شناخت؛ طبیعت، هنر، ادبیات، نوابغ، مردم مهمان نواز، بناهای باشکوه و سابقه تاریخی و تمدنی چند هزار ساله ایران اسلامی، حکایت از این گوهر پاک و کمیاب در عالم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایی: در دولت اقدام و تحول، ایران به کارگاه بزرگ اقتصادی تبدیل می شود

رضایی: در دولت اقدام و تحول، ایران به کارگاه بزرگ اقتصادی تبدیل می شود