مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 16:352021-06-13سياسي

افتخار می کنم از دیار شهید باکری و آذربایجان هستم


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آذربایجان را نماد تلاش و غیرت ایران عنوان کرد و گفت: به اینکه از دیار آذربایجان و دیار شهیدان باکری هستم افتخار می کنم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه محسن مهرعلیزاده در گفت وگوی تلویزیونی با مردم آذربایجان غربی، اظهار داشت: دولت اصلاحات تنش های زیادی در سیاست خارجی داشت ولی گذرنامه ایرانی در این دولت در مجامع بین المللی اعتبار زیادی داشت.

وی با اشاره به انگیزه خود از ورود به عرصه انتخابات، تصریح کرد: به عنوان فردی که در دولت اصلاحات خدمت می کرد وارد صحنه انتخابات شده ام تا راه پیشرفت کشور را برای جوانان فراهم آورم.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به سوابق تحصیلی خود، افزود: با دارا بودن مدرک تحصیلی دکترای مهندسی اقتصاد و 42 سال تجربه کاری در عرصه اجرایی، به  تمام مسائل اقتصادی، توسعه ای، اجتماعی، علمی، امنیتی و روابط سیاست خارجی اشرافیت دارم.

مهرعلیزاده ادامه داد: در صورت پیروزی در انتخابات، برنامه ای اقتصادی در این کشور اجرا خواهم کرد که زمینه رقابت را در فراهم کرده و زمینه توسعه اقتصادی قشر آسیب دیده را فراهم کند.

 وی با بیان اینکه باید در کشور تنش زدایی شود، ادامه داد:  شرایطی را فراهم خواهم کرد که تمام عقاید حق اظهار نظر داشته باشند و اجازه نخواهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتخار می کنم از دیار شهید باکری و آذربایجان هستم

افتخار می کنم از دیار شهید باکری و آذربایجان هستم