مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 16:252021-06-13پزشكي

روند کاهشی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی شکننده و ناپایدار است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر روند ابتلای به کووید 19 در خراسان رضوی کاهشی است اما این وضعیت شکننده و ناپایدار است و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی خطر گسترش بیماری را دربر دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری از مشهد به نقل از وب دا، دکتر مهدی قلیان اظهار کرد: برپایی هرگونه اجتماع، در قالب تبلیغات انتخاباتی و یا برنامه های دهه کرامت، می تواند خطر پیدایش موج جدید مجازی و از طریق مناظره های تلویزیونی صورت می گیرد.

  وی افزود: میانگین روزانه بیماران بستری در خراسان رضوی در هفته گذشته 213 نفر بوده است و تعداد کل بستری شدگان ناشی از کرونا در بیمارستان های استان به 714 نفر رسیده است.

قلیان با اشاره به روند کاهشی بیماران سرپایی مراجعه کننده به مراکز منتخب کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: در حال حاضر تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده به مراکز منتخب کرونا با علائم مشکوک در مناطق زیر پوشش این دانشگاه به یک هزار و 30 نفر رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: نتیجه مثبت آزمایش های کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بخش سرپایی تا 27 درصد و در بخش بستری به 40 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/ 70051


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کاهشی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی شکننده و ناپایدار است

روند کاهشی ابتلا به کرونا در خراسان رضوی شکننده و ناپایدار است