مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 11:252021-06-13اقتصادي

ضرورت بررسی آثار اجتماعی پروژه ها در تحلیل عملکرد بانک های توسعه ای


عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: در تحلیل عملکرد بانک های توسعه ای، ضمن بررسی صورت های مالی، باید به آثار اجتماعی اقدامات توسعه ای بانک نیز توجه داشت.

- عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: در تحلیل عملکرد بانک های توسعه ای، ضمن بررسی صورت های مالی، باید به آثار اجتماعی اقدامات توسعه ای بانک نیز توجه داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام بانک توسعه تعاون، امیر هوشنگ عصارزاده در بازدید از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اظهار کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه ای با ایجاد ساختار کارآمد و بهره ور، ضمن دستیابی به تراز مالی مناسب و پوشش هزینه های عملیاتی و غیر عملیاتی، کارنامه مناسبی در اعطای تسهیلات توسعه ای و انجام تکالیف و ماموریت های توسعه ای رقم زده است.

وی تصریح کرد: سنجش و ارزیابی عملکرد بانک توسعه تعاون صرفا با مطالعه و تحلیل صورت های مالی امکان پذیر نیست و بخش مهمی از عملکرد این بانک توسعه ای با درک نقش آفرینی آن در ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و کمتر برخوردار، محرومیت زدایی و ایجاد آثار اجتماعی مثبت برخاسته از طرح های ملی اجرا شده، قابلیت بروز و ظهور پیدا می کند.

عصارزاده گفت: بر اساس استانداردهای متعارف، انتظار متخصصان از بانک های تجاری به عنوان یک شرکت و بنگاه اقتصادی، تحقق سود حداکثری در صورت های مالی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بررسی آثار اجتماعی پروژه ها در تحلیل عملکرد بانک های توسعه ای

ضرورت بررسی آثار اجتماعی پروژه ها در تحلیل عملکرد بانک های توسعه ای