مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-13بين الملل

آحارونوت: مسؤولان لیکود علیه نتانیاهو هستند


روزنامه یدیعوت آحارونوت فاش کرد که اعضای فراکسیون لیکود از اظهارنظر علیه بنیامین نتانیاهو می ترسند چراکه او هنوز شخصیت ها برای پست های باقی مانده لیکود در بین مخالفان را انتخاب نکرده است.

- روزنامه یدیعوت آحارونوت فاش کرد که اعضای فراکسیون لیکود از اظهارنظر علیه بنیامین نتانیاهو می ترسند چراکه او هنوز شخصیت ها برای پست های باقی مانده لیکود در بین مخالفان را انتخاب نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: نزاع آتی بنیامین نتانیاهو، آیا نخست وزیری که دوره اش به پایان رسیده و رییس لیکود در برگزاری انتخابات داخلی غیرمنتظره برای ریاست لیکود موفق خواهد شد؟ مسؤولان حزب لیکود اعلام کردند که مخالف طرح نتانیاهو برای غافلگیر کردن دشمنانش هستند و آماده چنین طرحی نیستند.

این روزنامه نوشت: مسؤولان زیادی گفتند که با این اقدام به این دلیل که یک گام غیردموکراتیک است و با قانون لیکود مغایرت دارد، مخالفند.

از جمله کسانی که با این طرح مخالفت کردند حایم کاتس، رییس هسته مرکزی لیکود و عضو کنست، یسراییل کاتس، رییس دبیرخانه لیکود، یولی ادلشتاین، وزیر بهداشت سابق و نیر برکات، عضو کنست هستند که با برگزاری انتخابات مقدماتی در همایش بزرگی که پنج شنبه برگزار شد، مخالفت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آحارونوت: مسؤولان لیکود علیه نتانیاهو هستند

آحارونوت: مسؤولان لیکود علیه نتانیاهو هستند