مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-13اجتماعي

تجمیع سازی محل های دفع پسماند در همدان/ صدور 424 اخطاریه ایجاد آلودگی


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از تجمیع سازی محل های دفع پسماند خبر داد و گفت: در خصوص مدیریت پسماندهای روستایی عقب هستیم و اتفاق خاصی در این زمینه صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محسن جعفری نژاد بسطامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اداره کل محیط زیست اظهار کرد: شعار هفته محیط زیست سال 1400 با عنوان نیم قرن حفاظت از زیست بوم های ایران، بازنگری، نوسازی، بازسازی نامگذاری شده چراکه توجه به مقوله محیط زیست و اهمیت آن در زندگی امروز بشر امری است که نمی توان از آن به سادگی عبور کرد.

وی با اشاره به اینکه صحبت های زیادی می شنویم که حال محیط زیست خوب نیست گفت: حفاظت و حراست از محیط زیست مورد تاکید است و باید در راستای نهادینه سازی این موضوع تلاش زیادی صورت گیرد چرا که امکان دارد با مشکلات زیادی در آینده نه چندان دور مواجه شویم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با تاکید به اینکه باید با بهره برداری صحیح در حفظ محیط زیست تلاس کرد و نسل های آینده نیز از این موهبت الهی و ثروت طبیعی برخوردار شوند افزود: تقریباً تمام عوامل تشکیل دهنده محیط زیست تحت تاثیر فعالیت های انسان هستند و باید به مسئله توجه جدی شود.

وی با اشاره به اینکه به عنوان مثال وضعیت آب کشور به دلایل مختلف خوب نیست و بیشتر باید مدیریت کرد تا دچار کمب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمیع سازی محل های دفع پسماند در همدان/ صدور 424 اخطاریه ایجاد آلودگی

تجمیع سازی محل های دفع پسماند در همدان/ صدور 424 اخطاریه ایجاد آلودگی