مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:302021-06-13سياسي

فعالیت حدود 3 هزار بازرس انتخابات در فارس/ثبت 600 تخلف انتخاباتی


دبیر هیات بازرسی انتخابات در استان فارس گفت: بیش از سه هزار و 844 بازرس در استان فارس وظیفه نظارت بر حسن انجام انتخابات را بر عهده دارند.

- ، سید علی نقی لقمانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: کنترل و نظارت بر حسن انجام جریان انتخابات توسط هیأت های اجرایی یکی از وظایفی که برعهده هیئت بازرسی استان فارس وجود داشته و این هیئت از اسفند سال 99 تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از وظایفی که بر این هیأت قرار داده شده است شناسایی بازرسان ویژه و فعالیت آنان در شعبه های اخذ رأی است از این رو مقرر شده تا تمامی شعبه های اخذ رأی در استان فارس دارای بازرس باشند.

لقمانی تاکید کرد: در مجموع در استان فارس بالغ بر چهار هزار و 564 صندوق اخذ رأی در قالب سه هزار و 844 شعبه اخذ رأی وجود دارد و هر شعبه اخذ رأی دارای یک بازرس است.

وی افزود: براساس قوانین موجود در انتخابات مقرر شده تا به ازای وجود 15 شعبه اخذ رأی یک سربازرس نیز برای این شعبه ها تعیین گردد و در مجموع می توان گفت در فارس 256 سربازرس وجود خواهد داشت و 53 بازرس ویژه انتخابات در استان فارس نیز توسط وزارت کشور تعیین و فعالیت خود را آغاز می کنند.

دبیر هیأت بازرسی بر انتخابات استان فارس تاکید کرد: در استان فارس یک هزار و 814 داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی در 115 شهر استان برای 600 کرسی به رقابت می پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت حدود 3 هزار بازرس انتخابات در فارس/ثبت 600 تخلف انتخاباتی

فعالیت حدود 3 هزار بازرس انتخابات در فارس/ثبت 600 تخلف انتخاباتی