مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-13بين الملل

پوتین محور گفتگوهایش با بایدن را اعلام کرد


رییس جمهوری روسیه در واکنش به موج جدید حملات باج خواهی در سراسر آمریکا تاکید کرد که در صورت اقدام متقابل واشنگتن، مسکو آماده است تا مجرمان سایبری را تحویل بدهد.

- رییس جمهوری روسیه در واکنش به موج جدید حملات باج خواهی در سراسر آمریکا تاکید کرد که در صورت اقدام متقابل واشنگتن، مسکو آماده است تا مجرمان سایبری را تحویل بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نشست میان روسای جمهوری آمریکا و روسیه در تاریخ 16 ژوئن به میزبانی ژنو در سوییس برگزار می شود و این اولین نشست آنها از زمان روی کار آمدن جو بایدن در ژانویه است.

درگیری های منطقه ای در سوریه و لیبی، تهدیدات امنیتی جهانی و مسائل محیط زیستی احتمالا در دستورکار باشد.

همچنین موج حملات اخیر باج خواهی در سراسر آمریکا احتمالا در جریان این گفتگو مطرح شود، چرا که مقامهای آمریکایی بارها مدعی شدند که برخی از هکرهای عامل آن ساکن روسیه هستند.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه در واکنش به این مساله تاکید کرد که در صورت اقدام متقابل واشنگتن، مسکو آماده است تا مجرمان سایبری را تحویل بدهد.

پوتین تاکید کرد: چنانچه ما روی استرداد این مجرمان توافق کنیم، بعد روسیه قطعا این کار را انجام میدهد اما این تنها در صورتی است که طرف دیگر که در اینجا موضوع صحبت ما ایالات متحده است، با انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین محور گفتگوهایش با بایدن را اعلام کرد

پوتین محور گفتگوهایش با بایدن را اعلام کرد