مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-13سياسي

جزییات جدید از پرونده «بابک خرمدین»


انعکاس وسیع خبر قتل کارگردان 47 ساله سینمای ایران، با واکنش های متفاوتی از سوی افکار عمومی و کاربران فضای مجازی همراه بود و قتل فجیع «بابک خرمدین» به دست پدر و مادر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سردار قنبری در پاسخ به این سوال که بررسی صفحه اخبار حوادث این القاء را به وجود می آورد که گویی میزان قتل های خانوادگی رو به افزایش است، مطرح کرد: خیر! آمارهای ما حاکی از افزایش قتل های خانوادگی نیست! قتل خانوادگی داریم اما اینکه بگوییم زیاد شده، خیر! این گونه نیست.

بازتاب رسانه ای، پرداختن به این دست پرونده ها در شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی به مردم این القاء و شائبه را به وجود می آورد که قتل های خانوادگی زیاد شده است در حالی که بنده قویا این ادعا را رد می کنم.

رییس پلیس آگاهی ناجا در پاسخ به این سوال که به نظر شما چرا پرونده های جنایی چون پرونده قتل بابک خرمدین چنین بازتاب گسترده ای دارد؟ گفت: از آنجایی که مقتول از چهره های هنری و آشنا برای جامعه هنرمندان و اهالی رسانه بوده بنابر این رسانه ها به این پرونده قتل، ورود گسترده ای داشتند و شاهد بازتاب وسیع این جنایت در رسانه ها و شبکه های مجازی بودیم.

وی افزود :چه بسا از ابتدای خدمتم در پلیس آگاهی با پرونده های مشابهی مواجه بوده ام و اینکه چرا این گونه بازتاب نداشته است می تواند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جدید از پرونده «بابک خرمدین»

جزییات جدید از پرونده «بابک خرمدین»