مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-13سياسي

راه اندازی پویش اهدای خون در قزوین توسط بانوان


مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی اهداکنندگان خون و میلاد حضرت معصومه(ع)، پویش اهدای خون بانوان قزوینی راه اندازی می شود.

- ایسنا/قزوین مدیرکل انتقال خون استان قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی اهداکنندگان خون و میلاد حضرت معصومه(ع)، پویش اهدای خون بانوان قزوینی راه اندازی می شود.

دکتر مریم مدرسی در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه پویش اهدای خون بانوان قزوینی 24 خرداد 1400 در پایگاه های انتقال خون قزوین و تاکستان برگزار می شود؛ بیان کرد: خون و فرآورده ها خونی باوجوداینکه علم پیشرفت کرده جایگزینی ندارد و تنها منبعی که می توانیم خون موردنیاز را تأمین کنیم اهداکننده است؛ لذا از همه بانوان واجد شرایط برای حضور در این پویش و حرکت خداپسندانه دعوت می شود.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین در ادامه با اشاره به اینکه هر یک واحد اهدای خون در نجات جان سه بیمار موثر است؛ اظهار کرد: ساعت پذیرش اهداکنندگان در مرکز انتقال خون قزوین از هشت صبح تا هشت شب و در مرکز انتقال خون تاکستان نیز از هشت صبح تا یک بعداظهر است.

وی با اشاره به حضور سامانه سیار خون گیری در دیگر شهرستان های استان قزوین تأکید کرد: بانوان در شهرستان های آوج و بویین زهرا نیز امکان شرکت در این پویش را دارند و زمان حضور سامانه سیار خون گیری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش اهدای خون در قزوین توسط بانوان

راه اندازی پویش اهدای خون در قزوین توسط بانوان