مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-13سياسي

توجه ویژه دولت اقدام و اصلاح به مشکلات استان ایلام


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکلات استان ایلام زیبنده مردم پرافتخار این استان نیست و دولت اقدام و اصلاح به محرومیت ها و ظرفیت های این استان توجه ویژه خواهد کرد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علیرضا زاکانی عصر شنبه در گفت وگوی تلویزیونی با مردم استان ایلام با بیان اینکه مردم ایلام در هشت سال جنگ تحمیلی رشادت های فراوانی برای دفاع از کشور از خود نشان دادند، گفت: بارها به عنوان رزمنده در مناطق عملیاتی ایلام طی زمان جنگ حضور داشته ام.

  وی افزود: مهمان نوازی مردم این استان در زمان هشت سال جنگ تحمیلی و در زمان اربعین، زبانزد همه مردم ایران است و اکنون مشکلاتی دارد که زیبنده مردم پرافتخار این استان نیست.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ظرفیت های مرزی استان ایلام با عراق، افزود: باید با استفاده از ظرفیت های مرزی و به خصوص تردد سالانه 6 میلیون زائر زوار برای توسعه استان تلاش کرد.

وی از برنامه ویژه برای محرومیت زدایی در ایلام خبر داد و گفت: قول می دهم دوساله چهره محروم ایلام با استفاده از برنامه های مختلف را تغییر دهم و مشکلات حوزه آبرسانی، پروژه های نیمه تمام عمرانی و راه های مواصلاتی استان باید حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه دولت اقدام و اصلاح به مشکلات استان ایلام

توجه ویژه دولت اقدام و اصلاح به مشکلات استان ایلام