مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-13سياسي

مردم غیور ایران در برهه های حساس انقلاب پای ارزش ها ایستاده اند


استادیاران برادر و خواهر شجره طیبه صالحین استان فارس با انتشار بیانیه ای مردم را به مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز در متن این بیانیه آمده است: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ وَالْعَصْرِ ﴿1﴾ إِنَّ الْإِنْسَانَ لَفِی خُسْرٍ ﴿2﴾ إِلَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ ﴿3﴾ سوگند به عصر [غلبه حق بر باطل] (1) قطعا انسان دستخوش زیان است (2) مگر کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته کرده و همدیگر را به حق سفارش و به شکیبایی توصیه نموده اند .

مقام معظم رهبری:  اگر چنانچه تواصی به صبر و تواصی به حق و بصیرت در جامعه وجود داشته باشد، این جامعه به آسانی دستخوش تحرّکات دشمن نخواهد شد؛ امّا اگر چنانچه این جریان تواصی که زنجیره ی محافظت مؤمنان است، قطع بشود قطعاً خسارت خواهد رسید.

21 اسفند ماه 1399 مردمِ قهرمان و غیور ایران، در برهه های حساس تاریخ انقلاب، ثابت کرده اند که به تمام کم و کاستی ها و مشکلاتی که در کشور وجود دارد تا پای جان از ارزش ها و آرمان های انقلاب دفاع نموده و درخت تنومند اسلام و انقلاب با خون هزاران شهید آبیاری نموده اند و با تمام وجود محافظت می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم غیور ایران در برهه های حساس انقلاب پای ارزش ها ایستاده اند

مردم غیور ایران در برهه های حساس انقلاب پای ارزش ها ایستاده اند