مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 خرداد 1400 ساعت 03:452021-06-13فرهنگي

انیمیشن کوتاه بازگشت سرمایه ندارد/تعداد اندک سینمایی سازان


مهدی علی بیگی کارگردان انیمیشن های کوتاه معتقد است تولید این گونه از آثار نمی تواند بازگشت سرمایه قابل توجهی داشته باشد.

- با اشاره به فعالیت های هنری خود بیان کرد: در حال حاضر نزدیک به 4 سال است که روی طراحی و ساخت یک بازی برای کنسول های بازی کار کرده ام که تولید آن یک پروسه طولانی را به همراه داشت.

همچنین چند پروژه تبلیغاتی انیمیشن در دست داشتم و در کنار آن یک پروژه برای یورو 2020 کار کردم.

وی بیان کرد: همچنین در تلاش هستم تا یک پروژه کوتاه انیمیشن را کار کنم که در حال حاضر در مرحله نگارش هستم و هنوز برنامه دقیقی برای تولید آن وجود ندارد.

این کارگردان انیمیشن در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سختی تولید انیمیشن در کشور و فاصله فعالان انیمیشن از این حوزه توضیح داد: متاسفانه به دلیل بودجه اندکی که برای انیمیشن قرار داده می شود، تولید در این زمینه بسیار سخت شده است، به عنوان مثال اگر بخواهید از کانون پرورش فکری و یا مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی پروژه بگیرید، به اندازه درآمدی که از طریق ساخت بازی و یا هر فضای دیگر دریافت می کنید، نخواهد بود.

وی تاکید کرد: بودجه برای انیمیشن های کوتاه محدود است و اگر بخواهیم درآمد بیشتری داشته باشیم باید پروژه های بزرگ تری مانند انیمیشن های سینمایی داشته باشیم که بتواند سرمایه گذاری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انیمیشن کوتاه بازگشت سرمایه ندارد/تعداد اندک سینمایی سازان

انیمیشن کوتاه بازگشت سرمایه ندارد/تعداد اندک سینمایی سازان