مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 13:402021-06-12سياسي

باید راه را برای تلاش اقوام مختلف کشور باز کرد


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید راه را برای تلاش اقوام مختلف کشور باز کرد چراکه وجود قومیت ها، فرهنگ ها و زبان های مختلف برای کشورمان غنیمت است و من از ظرفیت همه آن ها استفاده خواهم کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید راه را برای تلاش اقوام مختلف کشور باز کرد چراکه وجود قومیت ها، فرهنگ ها و زبان های مختلف برای کشورمان غنیمت است و من از ظرفیت همه آن ها استفاده خواهم کرد.

محسن مهرعلیزاده، روز شنبه در برنامه تبلیغاتی شبکه استانی سهند، با اشاره به جانفشانی و فداکاری ترک زبانان در طول تاریخ و نقش آنان در پیروزی مشروطه، گفت: آذربایجان مهد غیرت، همت، مردانگی و بزرگی و مایه سربلندی ایران بوده و سرزمین شعر، شعور، فلسفه، علما، شهدا و سرداران نامی ایران است.

وی با بیان اینکه آذربایجان افتخار ایران است و من افتخار می کنم که ترک بوده و مراغه ای هستم، گفت: در این انتخابات با همت مردم کاری خواهم کرد تا غیرت، شجاعت، مسوولیت پذیری، پرتلاشی و وطن پرستی دوباره در سطح عالی در وطن حاکم شود.

این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به افتخار آفرینی های مردم آذربایجان گفت: اکنون شرایط کشور خیلی مناسب نیست و داشتن ایرانی با غیرت، با همت، با سابقه و تمدن ایرانی و اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید راه را برای تلاش اقوام مختلف کشور باز کرد

باید راه را برای تلاش اقوام مختلف کشور باز کرد