مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 12:352021-06-12اقتصادي

کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، حمایت می شوند


معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: در هفتاد و یکمین جلسهٔ ستاد ملی کرونا، به منظور حمایت از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا، - منوچهر حبیبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در گفت وگو با خبرنگار  فارس در قزوین گفت: در هفتاد و یکمین جلسهٔ ستاد ملی کرونا، به منظور حمایت از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا، مصوبات حمایتی قابل توجهی به تصویب رسید که جهت اجرا به دستگاه های متولی و مرتبط ابلاغ شده است.

وی افزود: این مصوبات در راستای تمدید صدور مجوزها، معافیت های مالیاتی، همکاری شرکت های خدماتی استان از جمله برق و گاز، عدم افزایش اجاره، اماکن دولتی و هم چنین تمدید احکام هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه های صنفی و هیئت رییسه های اتاق اصناف است.

این مسؤول ادامه داد: بر اساس مصوبات فوق، کلیهٔ مجوزهای صادره توسط دستگاه ها و نهادهای متولی صدور مجوز در کشور برای کلیهٔ فعالیت ها و کسب و کارها و مشاغل تا تاریخ 31 خرداد ماه 1400 تمدید می شود، هم چنین تمامی مراجع صدور مجوز در کشور مکلفند اقدامات و اطلاع رسانی لازم به ذینفعان را به عمل آورند.

حبیبی اظهار کرد: شرکت های مرتبط با خدمات عمومی(برق و گاز) تا پایان شهریور ماه از قطع خدمات به مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده به علت وجود بدهی خودداری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، حمایت می شوند

کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا، حمایت می شوند