مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-12سياسي

ماجرای اعتراض کشاورزان کرخه به قطعی آب


پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر اعتراض کشاورزان کرخه و شاوور نسبت به قطع آب بر روی آن ها ماجرا مورد پیگیری خبرگزاری فارس قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، روز گذشته خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شد مبنی بر اینکه به تصمیم شرکت بهره برداری کرخه و شاوور آب به روی کشاورزان منطقه قطع شده است که این تصمیم اعتراض و نارضایتی کشاورزان را به دنبال داشت.

عباس پورعاطف فرماندار شهرستان کرخه در این رابطه اظهار کرد: به واسطه نهر طریفی که از رودخانه شاوور منشعب شده است آب حدود یک هزار و 600 هکتار از اراضی کشاورزی تامین می شود.

وی افزود: با توجه به تغذیه روستاهای دهیمی در بالا دست از نهر طریفی، روستاهای پایین دست با مشکل کمبود آب مواجه شدند و همین عامل سبب درگیری بین کشاورزان روستاهای بالا دست و پایین دست(روستای مزرعه) این نهر شد.

فرماندار شهرستان کرخه گفت: این درگیری با ورود عوامل نیروی انتظامی، شیوخ منطقه و افراد صاحب نفوذ حل شد و بنا شد فردا در این خصوص جلسه ای را در دادگستری و شورای حل اختلاف شهرستان با حضر شرکت کرخه و شاوور، فرماندار، دادستان و.

تشکیل و مشکل حل شود.

پورعاطف با بیان اینکه کشاورزی در این منطقه تک محصول است، عنوان کرد: امیدوار هستیم در جلسه فردا اختلاف بین دو روستاهای بالا دست و پایین دست ختم به خیر شود و آب مورد نیاز کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اعتراض کشاورزان کرخه به قطعی آب

ماجرای اعتراض کشاورزان کرخه به قطعی آب