مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-12سياسي

تبلیغات انتخاباتی معیار سنجش قانونگرایی نامزدهای شورای یزد


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان یزد گفت: قانونگرایی نامزدهای شورای اسلامی شهر در زمان تبلیغات معیاری بر سنجش آنان به قانون است.

- ، محمدحسین رحیمی زاده، ظهر شنبه در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات انتخابات شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه قانونگذار تلاش کرده با واگذاری و سپردن امور به مردم از تمرکز اختیارات و انجام کارها توسط سیستم حاکمیت فاصله بگیرد، اظهار داشت: تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان پارلمان محلی اقدامی در همین راستا است.

وی با اشاره به آغاز فرآیند تبلیغ نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا افزود: قانون گرایی نامزدها باید از همین زمان تبلیغات مصداق پیدا کند و متبلور شود.

رحیمی زاده اضافه کرد: فردی که به دنبال خدمت به مردم است و در آینده با تصمیمات خود در پیشرفت و آبادانی شهر سهیم خواهد بود باید در چارچوب قانون عمل کند لذا نامزدی که از همین ابتدا صداقت نداشته، پایبند به قوانین تبلیغاتی نباشد و وعده دروغ و خارج از چارچوب اختیارات بدهد نمی تواند برای شهر و مردم مفید باشد.

وی با بیان اینکه مردم هوشمندانه و آگاهانه انتخاب می کنند و بیشتر رغبت به افراد منطقی و مستدل دارند، افزود: نامزدها از حاشیه و جریان سازی پرهیز کنند و بیشتر به دنبال معرفی توانمندی ها و برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات انتخاباتی معیار سنجش قانونگرایی نامزدهای شورای یزد

تبلیغات انتخاباتی معیار سنجش قانونگرایی نامزدهای شورای یزد