مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-12بين الملل

بازداشت فلسطینیان در قدس و الخلیل و راهپیمایی حمایت از اهالی شیخ جراح


نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز نیز شماری از فلسطینیان را در قدس اشغالی و شهر الخلیل واقع در کرانه باختری بازداشت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه نبیل نعیم النتشه (63 ساله) از شهر الخلیل را بازداشت کردند.

النتشه از سرشناسان شهر الخلیل و اسیر آزاده ای است که بیش از 12 سال از عمر خود را در زندان های رژیم صهیونیستی سپری کرده است.

خبرگزاری فلسطین (وفا) گزارش کرد که نیروهای اشغالگر اسراییل همچنین فراس وائل ابوشرخ و محمود شبانه التمیمی از اسرای آزاده فلسطینی را بازداشت کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین در ورودی های شمالی شهر الخلیل موانع نظامی کار گذاشته و با متوقف کردن خودروهای عبوری اقدام به بازرسی از این خودروها می کنند.

در قدس اشغالی نیز نظامیان صهیونیست یک جوان را در بخش قدیمی شهر قدس پس از یورش به منزلش بازداشت کردند.

از سوی دیگر پلیس رژیم صهیونیستی امروز دو نوجوان فلسطینی ساکن قدس را به شرط حبس خانگی و تبعید از بخش قدیمی قدس اشغالی، آزاد کرد.

خبرگزاری فلسطینی (سما) گزارش کرد که پلیس رژیم صهیونیستی این دو نوجوان به نام های محمد انور العباسی و آدم سامر العباسی را به شرط حبس خانگی به مدت پنج روز و تعبید از بخش قدیمی قدس به مدت 15 روز آزاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت فلسطینیان در قدس و الخلیل و راهپیمایی حمایت از اهالی شیخ جراح

بازداشت فلسطینیان در قدس و الخلیل و راهپیمایی حمایت از اهالی شیخ جراح