مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-12سياسي

100 نفر مرتکب تخلفات انتخابی در فارس شدند


دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی فارس با بیان اینکه گفت: تاکنون 100 نفر مرتکب تخلف انتخاباتی در فارس شدند و مردم جرائم و تخلفات انتخاباتی را اعلام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل اکبری با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر، گفت: در راستای این موضوع ستادی با عنوان پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی متشکل از نیروهای امنیتی، سیاسی، قضایی، انتظامی، صدا و سیما و.

تشکیل شده است.

وی با بیان برخی از اقدامات انجام شده در زمینه آگاهی سازی داوطلبان و مردم، افزود: هدف از تشکیل این ستاد پیش بینی و پیشگیری از جرایم انتخاباتی و آگاه سازی و آموزش مبانی حقوقی و قوانین انتخاباتی و به ویژه پوشش و رصد فضای مجازی است.

معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل فارس اظهار کرد: در همین راستا شعب ویژه ای بر اساس مصوبات این ستاد در تمام استان فارس تشکیل و برای همه قضات ابلاغ صادر شده و مشخصات این شعب ویژه و قضات مربوطه به هیأت نظارت، هیأت های اجرایی، فرمانداران و ضابطین دادگستری ابلاغ شده تا چنانچه شاهد جرایم ویا تخلفات بودند به این شعب اعلام کنند.

اکبری با اشاره به تشکیل جلسات هماهنگی این ستاد در هر 10 روز یک بار، پیش از شروع تبلیغات انتخابات بیان کرد: در زیرمجموع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 نفر مرتکب تخلفات انتخابی در فارس شدند

100 نفر مرتکب تخلفات انتخابی در فارس شدند