مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-12سياسي

اعلام حمایت جمعی از استانداران دولت های نهم و دهم از ابراهیم رییسی


جمعی از استانداران دولت های نهم و دهم با حضور در ستاد مرکزی آیت الله رییسی با تنظیم بیانه ایاز این کاندیدای انتخابات ریاست جمهور اعلام حمایت کردند .

- جمعی از استانداران دولت های نهم و دهم با حضور در ستاد مرکزی آیت الله رییسی با تنظیم بیانه ایاز این کاندیدای انتخابات ریاست جمهور اعلام حمایت کردند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از طی بیش از چهاردهه ی افتخار آمیز، همچنان ، در مسیر تحقق آرمان متعالی انقلاب و امام بزگوار آن (قدس سره)، یعنی تمدن نوین اسلامی ، گام های خود را محکم و استوار برمی دارد.

جریان عظیم انقلاب، با هدایت رهبر فرزانه و حکیم آن، و در کنار صبر و استقامت وصف ناپذیر و مثال زدنی مردم شریف و ولایت مدار ایران اسلامی توانسته است ، قله های رفیعی را فتح و به عنوان یک قدرت منطفه ای ، قد علم کرده و ظهور نماید.

اینک در این برهه از اتقلاب اسلامی و در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، که با صف آرایی های دشمنان خارجی و کینه ورزی های فرصت طلبان داخلی، مواجه هستیم ، از ملت بزرگ و قهرمان ایران ، صمیمانه در خواست داریم همچون گذشته با حضور شگرف و دشمن شکن خود در این عرصه، برگ زرین دیگری را در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی رقم بزنند و حماسه ای دیگر بیافریند؛ و ضمن ناامید کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت جمعی از استانداران دولت های نهم و دهم از ابراهیم رییسی

اعلام حمایت جمعی از استانداران دولت های نهم و دهم از ابراهیم رییسی