مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 15:452021-06-11سياسي

ارائه برنامه های آموزشی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 1400


نماینده های سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400 در برنامه ای با عنوان دولت تحول به ارائه برنامه ها و انتقادات نامزدها در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران جهت آشنایی مردم با برنامه های حوزه آموزش و پرورش نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 1400 برنامه ای با نام دولت تحول برگزار کرد.

در این برنامه قرار بود نماینده هایی از سوی 7 نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400 شرکت کنند اما فقط 3 نامزد نماینده های خود را فرستادند.

در این نشست مجتبی همتی فرد نماینده آیت الله سید ابراهیم رییسی، عباس بیات نماینده سعید جلیلی و معینی زاده نماینده سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی برنامه های نامزدها را در خصوص حوزه آموزش و پرورش ارائه کردند و به بحث و نقد پرداختند.

همتی فرد نماینده سیدابراهیم رییسی ضمن انتقاد به سند تحول آموزش و پرورش گفت: ما در این سند اولویت بندی مناسب نداریم به طور مشخص هیچ شاخصی برای رسیدن به اهداف مشخص شده در سند تحول آموزش و پرورش وجود ندارد.

از طرف دیگر آموزش و پرورش با مدل بخشنامه ای اصلاح نمیشود ما باید ایده یا الگوی تحول داشته باشبم.

به علت همین سردرگمی ها به اهداف خود نرسیده ایم کتابهای درسی ما به ظاهر متحول شده اما مثلا سند آموزش مشخص نکرده در صورت تحول کتابهای درسی چه برنامه ای برای معلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه برنامه های آموزشی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 1400

ارائه برنامه های آموزشی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 1400