مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 10:202021-06-11بين الملل

وزیر خارجه چین: زورگویی آمریکا دلیل اصلی به وجود آمدن مسئله هسته ای ایران است


از آن جا که مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین، در «موقعتی نهایی» قرار دارند، اعضای توافق هسته ای با ایران باید تلاش های دیپلماتیک برای «به مسیر بازگرداندن برجام(توافق هسته ای)» را دو چندان کنند.

- از آن جا که مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین، در موقعتی نهایی قرار دارند، اعضای توافق هسته ای با ایران باید تلاش های دیپلماتیک برای به مسیر بازگرداندن برجام(توافق هسته ای) را دو چندان کنند.

وزیر امور خارجه چین در سخنرانی در کنفرانس خلع سلاح اتمی ژنو از تاثیر رویکرد آمریکا در قبال ایران بر ایجاد وضعیت کنونی برنامه هسته ای ایران انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، وانگ یی وزیر امور خارجه چین که در کنفرانس خلع سلاح ژنو سخنرانی می کرد، در بخشی از اظهاراتش گفت که رفتارهای زورگویانه یک جانبه آمریکا دلیل اصلی به وجود آمدن مسئله هسته ای ایران است.

او گفت: از آن جا که مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین، در موقعتی نهایی قرار دارند، اعضای توافق هسته ای با ایران باید تلاش های دیپلماتیک برای به مسیر بازگرداندن برجام(توافق هسته ای) را دو چندان کنند.

بر اساس این گزارش، مذاکرات میان اعضای کمیسیون مشترک برجام درباره پیدا کردن راهی برای بازگشت دوجانبه تهران-واشنگتن به پایبندی کامل به توافق هسته ای از ماه گذشته در وین در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه چین: زورگویی آمریکا دلیل اصلی به وجود آمدن مسئله هسته ای ایران است

وزیر خارجه چین: زورگویی آمریکا دلیل اصلی به وجود آمدن مسئله هسته ای ایران است