مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 09:002021-06-11سياسي

تقویت اندیشه پاکدستی از برنامه های مهم آیت الله رییسی است


رییس ستادهای مردمی سید ابراهیم رییسی با اشاره به اینکه تقویت اندیشه پاکدستی از برنامه های مهم رییسی است، گفت: عدالت خواهی و مبارزه با فساد از نیازهای اصلی کشور است.

- ، حبیب الله امیری صبح امروز جمعه در مراسم اجتماع حامیان رییسی در ایلام اظهار کرد: کشورمان دارای ثروت های زیادی است، به نسبت جمعیت کشور می توان با این ثروت های خدادادی عظیم کارهای بزرگی انجام داد.

وی با اشاره به اینکه نفت و گاز، کشاورزی، معدن و… از جمله ظرفیت های عظیم کشور برای اشتغال و توسعه کشور است، افزود: به طور مثال با یک بشکه نفت می توان، 200 نوع محصول دیگر تولید و به کشورهای همسایه صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه شکوفایی اقتصاد برابر با مدیریت درست دارایی ها کشور است، افزود: ایران کشور پهناور و سرشار از منابع و دارایی است و هر استان خود به تنهایی می تواند یک قدرت اقتصادی باشد.

رییس ستادهای مردمی آیت الله رییسی عنوان کرد: بازار بزرگ مصرف چند میلیونی در همسایگی ایران بهترین فرصت برای صادرات تولیدات کشور است.

امیری عنوان کرد: تولید، اشتغال، مسکن، معیشت حق جوانان کشور ما است، افزود: استفاده از داشته های فراوان مملکت و حفظ حقوق و رفع نیازمندی ها و مطالبات در رأس برنامه های آیت الله رییسی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت اندیشه پاکدستی از برنامه های مهم آیت الله رییسی است

تقویت اندیشه پاکدستی از برنامه های مهم آیت الله رییسی است