مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 04:452021-06-11اقتصادي

ارائه یک ضامن برای وام ازدواج کافی است


دبیر شورای هماهنگی بانک های استان زنجان با اشاره به اینکه مجموع وام ازدواج پرداختی تا پایان فروردین ماه 113 فقره بوده است، گفت: ارائه یک ضامن برای دریافت این تسهیلات کافی است.

- حسن دادگر در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه عملکرد شبکه بانکی نسبت مصارف به منابع است و استان زنجان در این زمینه عملکرد خوبی دارد، اظهار کرد: معیار و شاخص شبکه بانکی نسبت منابع به مصارف است و این نشان می دهد که شبکه بانکی در پرداخت تسهیلات چه عملکردی را داشته است.

وی با اشاره به اینکه مجموع وام ازدواج پرداختی تا پایان فروردین ماه 113 فقره بوده است، گفت: این وام ها در مجموع با مبلغ 72 میلیارد ریال پرداخت شده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک های استان زنجان تصریح کرد: همچنین مجموع پرونده های در انتظار پرداخت یک هزار و 983 پرونده، با مجموع مبلغ یک هزار و 280 میلیارد ریال است.

دادگر با بیان اینکه شبکه بانکی استان در پرداخت وام ازدواج مشکلی ندارد، گفت: این میزان تسهیلات پرداختی وام ازدواج در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد ضامن برای پرداخت وام ازدواج هم یک نفر البته بدون داشتن چک برگشتی و معوقات جمهوری اسلامی ایران مکلف است از محل پس انداز و جاری قرض الحسنه نظام بانکی، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به همه زوج هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه یک ضامن برای وام ازدواج کافی است

ارائه یک ضامن برای وام ازدواج کافی است