مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-11اقتصادي

فاز دوم و سوم تصفیه خانه آب داراب راه اندازی شد


با تکمیل فاز دوم و سوم تصفیه خانه داراب، وضعیت تامین آب شرب شهر داراب بهبود یافته و تعدادی از روستاهای شهرستان نیز از این نعمت برخوردار خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، اصغر فرودی ضمن بازدید از تصفیه خانه آب داراب بیان  کرد: به جهت افزایش حجم آب تصفیه شده از سد رودبال، فاز 2 و3 تصفیه خانه آب سد رودبال تکمیل و ظرفیت تصفیه خانه آب از 120 لیتر بر ثانیه به 210 لیتر بر ثانیه افزایش یافت.

وی اظهار داشت: با تکمیل فاز  2و 3 این تصفیه خانه، وضعیت تامین آب شرب شهر داراب بهبود یافته و تعدادی از روستاهای شهرستان نیز از این نعمت برخوردار خواهند شد و پیش بینی می شود که شهر داراب امسال مشکل کمبود آب نداشته باشد.

معاون استاندار فارس بیان کرد: از امروز روستای نرده شهر با جمعیت 300 خانوار، به عنوان اولین روستا از آب شرب سد رودبال بهره مند گردید و با تامین اعتبار جهت تکمیل اجرای پروژه انتقال، سایر شهرها و روستاهای شهرستان از آب شرب تصفیه شده سد رودبال بهره مند خواهند شد.

فرودی افزود: تاکنون برای احداث و راه اندازی تصفیه خانه آب داراب، حدود 50 میلیارد تومان توسط شرکت آب منطقه ای هزینه شده است.

رییس اداره آبفای داراب نیز در این بازدید بیان نمود: طرح تصفیه خانه سد رودبال داراب، در 6 فاز طراحی شده است که فاز اول آن در آذر 98 به بهره برداری رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم و سوم تصفیه خانه آب داراب راه اندازی شد

فاز دوم و سوم تصفیه خانه آب داراب راه اندازی شد