مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-10سياسي

آمریکا: مهار ایران در خاورمیانه را ادامه می دهیم


وزیر دفاع آمریکا روز پنجشنبه در جلسه ای در مجلس سنا گفت کشورش سیاست مهار ایران در خاورمیانه (غرب آسیا) را ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، لوید آستین در جلسه ای روز پنجشنبه در کمیته نیرو های مسلح مجلس سنا تصریح کرد در بودجه سال مالی 2022 پنتاگون منابعی برای مقابله با توانمندی های موشکی ایران اختصاص داده شده است.

در این جلسه که برای بررسی بودجه پنتاگون در سال مالی 2022 در حال برگزاری است گفت تمرکز بودجه بر مسائل فضایی، پدافند موشکی و سنسور های پیشرفته تر متمرکز خواهد بود.

لوید آستین در ادامه تصریح کرد این پیشنهاد بودجه به مقابله با توانمندی های روزافزون کشور هایی مانند کره شمالی و ایران در زمینه موشک های بالیستیک کمک خواهد کرد.

وزیر دفاع آمریکا گفت: ایران در راستای تلاش برای تهدید همسایگانش در منطقه به پیشبرد برنامه های هسته ای و موشکی خود و حمایت از گروه های نیابتی بی ثبات کننده در خاورمیانه ادامه می دهد.

آستین در ادامه گفت: ما از سوی کره شمالی که برنامه های بلندپروازانه ای برای امکان حمله به خاک آمریکا دارد هم با چالش های مواجه هستیم.

وزیر دفاع آمریکا در بخش دیگری از این جلسه گفت: ما کماکان سیاست حفظ توانمندی های خود برای مهار ایران در خاورمیانه را ادامه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: مهار ایران در خاورمیانه را ادامه می دهیم

آمریکا: مهار ایران در خاورمیانه را ادامه می دهیم