مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-10سياسي

انتقام مشکلات را با «انتخاب» درست بگیریم


فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان رفسنجان با بیان اینکه انتخابات برای کشورمان مهم است که دشمنان برای مشارکت نکردن مردم صف آرایی کرده اند، گفت: - محمد تقی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: انتخابات امری بسیار مهم است و مردم با انتخاب یک فرد برای ریاست جمهوری سرنوشت کشور را رقم می زنند.

فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان رفسنجان ادامه داد: در هشت سال گذشته مردم نتیجه انتخاب خود را دیدند و سیزدهمین دوره انتخابات زمان جبران اشتباهی ست که طی هشت سال انتخاب توسط مردم رقم خورد.

وی افزود: مردم با این دیدگاه که انتقام دولت قبل را از دولت آینده بگیرند و در انتخابات شرکت نکنند، از حق خود در انتخابات نگذرند، بنابراین با حضور پرشور خود و با بصیرت فرد اصلح و عملگرا و کسی که درد جامعه را لمس کرده باشد را انتخاب کنند و در واقع انتقام سختی ها و مشکلاتی که کشیدند را اینگونه بگیرند.

تقی زاده خاطرنشان کرد: رأی مردم خیلی مهم است و ارزش دارد چراکه اگر حضور مردم مهم نبود این قدر رسانه های غرب و شرق و معاندان و مخالفان نظام و ایادی دست نشانده آنها در داخل تأکید نمی کردند که شرکت نکنید، بنابراین مردم بدانند همان کسی که شما با آراء خود انتخاب می کنید پیروز انتخابات است و انتخابات هرگز صوری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقام مشکلات را با «انتخاب» درست بگیریم

انتقام مشکلات را با «انتخاب» درست بگیریم