مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-10اقتصادي

ساخت 3 هزار مگاوات نیروگاه حرارتی جدید در هرمزگان


مدیرعامل شرکت برق حرارتی از ساخت 3 هزار مگاوات نیروگاه حرارتی جدید در هرمزگان خبر داد.

- ، محسن طرزطلب ظهر پنجشنبه در دهمین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران و در آیین آغاز عملیات اجرایی نیروگاه 1400 مگاواتی سیریک استان هرمزگان با اعلام این خبر، افزود: نیروگاه سیکل ترکیبی 906 مگاواتی هنگام به عنوان نخستین نیروگاه کلاس F دولتی ایران با دو واحد گازی 307 مگاواتی و یک واحد بخار 292 مگاواتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: انتقال دانش فنی و ساخت داخل تجهیزات نیروگاه های سیکل ترکیبی راندمان بالا و توربین های گازی کلاس اف، اشتغال زایی، استفاده از قابلیت های پیمانکاران و سازندگان تجهیزات و مشاوران داخلی، افزایش متوسط راندمان نیروگاه های حرارتی و بهبود پایداری شبکه برق در مناطق جنوبی و مرکزی کشور و عمر مفید طولانی نیروگاه از جمله اهداف و مزیت های اجرای این پروژه است.

طرزطلب تاکید کرد: این استان از جمله مناطق در حال توسعه و رو به رشد است که دولت طی هشت سال اخیر تنها در این منطقه حدود یک هزار و 800 مگاوات به ظرفیت نیروگاه های حرارتی هرمزگان افزوده است.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی یادآور شد: این نیروگاه ها شامل واحدهای گازی نیروگاه ایسین، نیروگاه گازی هرمز، واحدهای گازی نیروگاه قشم و واحدهای گازی نیروگاه هنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 3 هزار مگاوات نیروگاه حرارتی جدید در هرمزگان

ساخت 3 هزار مگاوات نیروگاه حرارتی جدید در هرمزگان