مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-10سياسي

برخورد با متخلفان انتخاباتی در زنجان


رییس ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان گفت: توجه به رویکرد اقدامات پیشگیرانه در کاهش جرایم انتخاباتی بسیار موثر است و رویکرد برخورد قضایی در اولویت های بعدی و آخر قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در پنجمین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان با تقدیر از پیگیرها و زحمات اعضای ستاد در اهتمام و اجرای دقیق مصوبات اظهار کرد: توجه به رویکرد اقدامات پیشگیرانه در کاهش جرایم انتخاباتی بسیار موثر است و رویکرد برخورد قضایی در اولویت های بعدی و آخر قرار دارد.

وی با بیان اینکه توجه و رعایت قانون انتخابات و الزامات از سوی نامزدها و طرفداران در کاهش جرایم و تخلفات انتخابات شوراهای شهر و روستا اثرگذار است، ادامه داد: انتظار ستاد پیشگیری از نامزدها با توجه به نزدیکی زمان آغاز تبلیغات اثرگذار است.

صادقی نیارکی افزود: برگزاری انتخابات با مشارکت بالا و حضور حداکثری مردم در  28 خردادماه مورد توجه همه مسؤولان قرار گیرد، چرا که توجه به این امر مهم وظیفه همگانی است.

رییس ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان با تاکید بر این موضوع که برابر قانون استفاده از امکانات دولتی و عمومی در تبلیغات ممنوع است، اضافه کرد: انجام فعالیت های تبلیغاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با متخلفان انتخاباتی در زنجان

برخورد با متخلفان انتخاباتی در زنجان