مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 15:552021-06-09حوادث

سه کودک در استخر غرق شدند


رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی فارس با اعلام هشدار از حوادث غرق شدگی در استان فارس، گفت: امروز سه کودک در استخری در شهرستان سپیدان دچار غرق شگی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، هر ساله با فرار سیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا افراد زیادی برای خنک شدن و فرار از گرما دل به رودخانه ها، کانال های آبیاری و استخر ها می زنند که متاسفانه به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا و بی توجهی به هشدار ها شاهد جان باختن تعدادی از هم استانی های خود هستیم.

رییس اورژانس استان فارس اظهار داشت: ظهر امروز گزارش غرق شدگی 3 کودک درون استخری در باغ به سامانه 115 اورژانس فارس گزارش شد و بلافاصله امدادگران به محل حادثه واقع در شهرستان سپیدان سپیدان-جاده رودبال اعزام شدند.

محمدجواد مرادیان افزود: در این حادثه 3 کودک درون استخر سقوط کردند که 2 نفر از آن ها به دلیل خفگی جان خود را از دست دادند و یک کودک 9 ساله با حضور به موقع ماموران اورژانس از غرق شدگی نجات یافت.

وی ادامه داد: دو کد اورژانس برای امدادرسانی به حادثه دیدگان اعزام که یک کودک توسط ها از شنا کردن همراهان خود در مناطقی چون سدها، حوضچه ها، آبگیرها و به خصوص کانال ها جلوگیری به عمل آورند.

اعزام 3 مصدوم تصادفی و یک بیمار قلبی با بالگرد اورژانس رییس اورژانس استان فارس همچنین از اعزام 3 مصدوم تصادفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه کودک در استخر غرق شدند

سه کودک در استخر غرق شدند