مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 خرداد 1400 ساعت 12:252021-06-09اقتصادي

لودر، پرکاربردترین ماشین راهسازی و معدنی در جهان


با طراحی و تولید انواع لودرها و توسعه روز افزون تکنولوژی و استفاده از آن در صنعت تولید ماشین آلات راهسازی و معدنی بزرگ و کوچک که نیاز تمامی بخش ها را برطرف کنند، - لودرها نیز از پیشرفت چشمگیری برخوردار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام بازار لاستیک ایرانیان، امروزه لودرها دارای تکنولوژی استفاده پیشرفته و با کیفیتی هستند که توان انجام بسیاری از امور را دارند و می توان برای پیشبرد اهداف صنایع و معادن روی آنها حساب باز کرد.

لودرها توسط بسیاری از شرکت های معتبر جهان طراحی و تولید می شوند که هر یک از این تولیدکنندگان ماشین آلات راهسازی، برای ظرفیت های مختلف اقدام به طراحی و تولید لودر با ابعاد و کارای منحصر به فرد نموده است.

برخی از برندهای تولیدکننده لودر در جهان عبارتند از : - لودر کاترپیلار - لودر کوماتسو - لودر هیتاچی - لودر ولوو - لودر هیوندای - لودر لیبهر - لودر سانی - لودر XCMG - لودر فوتون - لودر شانتویی - لودر XGMA - لودرهای برندهای معتبر چینی از جمله لیوگانگ و … - لودرهای تولید داخل از جمله لودر هپکو و … انواع لودر لودرها بسته به میزان حجم پاکت و ظرفیت وزنی پاکت و همچنین محیطی که در آن اقدام به فعالیت می کنند دارای مدل های مختلفی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لودر، پرکاربردترین ماشین راهسازی و معدنی در جهان

لودر، پرکاربردترین ماشین راهسازی و معدنی در جهان